9. února 2010

Smetí z víkendu





Vypadám tam jako.. jako malá holčička co se krčí v koutku.. ale co, vždyť na tom tak nesejde.

Včera mi začali prázdniny, a tak by si racionálně přemýšlející člověk řekl, že budu mít hodně času na blog. Opak je pravdou. Mám hodně povinností doma a taky hodně učení. No a jelikož blog není moje povinnost ale záliba, budou články přibývat ledabyle a trochu pomaleji.

9 komentářů:

  1. Slečny, prosím poradíte mi, jak nastavit abych měla kolem vkládaných obrázků rámeček..? Nemůžu to nikde najít :-(

    OdpovědětVymazat
  2. až tak? potrubí? :D:D koukám ty jseš ještě větší čaroděj než já :-D!
    ta taštička s tim Mickey se mi táák líbíí :-D

    OdpovědětVymazat
  3. rámeček? to ti neporadím, sama nevím :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ten micky je uz aky zlaty:)

    nam zacinaju prazdniny az o 2 tyzdne..

    OdpovědětVymazat
  5. šaty jsem si ani nekoupila ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ta taštička a mám podobný šátek :-) Nejradši mám od Garnieru tonikum na pleť, krémy...ty mi vyhovují asi nejvíc ze všech značek :-) Ale taky mám celkem dost věcí od L´orealu.

    OdpovědětVymazat
  7. ty uz mas prazdniny?? ja az o tyzden. Ale vidim to tiez na ucenie, aj ked ma narodeniny pocas prazdnin, nebudem vela oslavovat. neznasam, ked sa musim cez volno ucit!

    OdpovědětVymazat