9. ledna 2010

Chcete být in..? Pořiďte si frézu!

Ahojky, po delší době se opět ozývám. Moc teďka nestíhám, ale jelikož je venku doslova sněhová kalamita, musela jsem zůstat doma. Původně jsem chtěla jet nakupovat s kámoškou, jenže vlaky nejezdí a brodit se někde sněhem? Tak to teda ne.
Všude kam se podívám, kupy sněhu větší než já. Jsem zvědavá jak se v pondělí dostanu do školy. :-D Já a zima prostě nemůžeme být kamarádi - uklouzla jsem v parku a narazila a sedřela si záda. Jo, jsem šikula :-D

Dneska ráno jsem v televizi viděla českou verzi Gossip Girl a totálně se mi hnusí. Jdu si radši pustit verzi v angličtině. :-)

A teďka si trochu zamachruju.. :-D Včera jsem se naučila hrát poker a chci být ta nejdrsnější hráčka pokeru na svetě. Ne to byla sranda.. Ale připadám si drsně :-D Hned si představuju smokingy, doutníky, pracháče a všechnu tu parádu okolo...



No nic, jdu na Gossip Girl. Tak se mějte zlatíčka..
PS: Pozor na laviny..!

Žádné komentáře:

Okomentovat