10. ledna 2010

What are you doing Daisy..?

Ahojky čtoucí :-) Jak přežíváte sněhovou kalamitu?
Já jsem hezky zalezlá doma u mýho laptopu, popíjim čaj a koukám na tu krásu jménem Daisy. Počítám s tím, že až pojedu zítra do školy, vlaky budou mít spoždění. Vidím to tak, že do školy se přece jen dostanu ale až pojedu domů, bude to mít 3 hodiny a já budu trčet v největší zimě na nádraží a zbožně koukat na Příjezdy a Odjezdy Vlaků. V hloubi duše počítám s možností, že ráno příjdu na nádraží, otočím se a půjdu zase domů kvůli tomu, že nepojede vlak. :-)

Nudila jsem se a tak přidám dvě moje fotečky. Snad první kde jsem vidět celá.. Trochu se Vás bojím :-D Jinak nejsem žádnej profi fotograf.. Takže to tak vypadá..


Chcete znát její jméno? Divná.. protože se mi nelíbí ten nosík ale třpyt tý mašličky mě uchvátil a já nezmáčkla DELETE..


V tomhle trávím dny doma.. Svetr od kámošky, teplý legíny a pletený ponožky. Škoda jen, že nejsou vidět moje rudě nalakované nehty.

4 komentáře:

  1. tak ta mašlička je krásná:)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší :) pohodlný, ale stylový ;) a postavu máš moc hezkou!!!

    OdpovědětVymazat
  3. jo, s těma vlakama, to mi něco připomíná :D raději jsem začala jezdit busem, protože jim moc nevěřím... jinak ti to moc sluší!!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí tvůj domácí outfit a mašlička taky:-)
    Jinak rudý lak na nehty je nejkrásnější taky si je často takhle lakuji:-)

    OdpovědětVymazat