16. prosince 2009

Ahojky.. tak jsem dneska celá taková ve stresu. Možná díky počasí, možná díky tomu co se mi děje. Některé věci opravdu nechápu. Například nechápu, proč ještě musíme chodit do školy, na video se přece můžu dívat i doma, navíc tam budu muset i v pondělí a v úterý - ještě ke všemu v takové zimě :( Celý den u nás sněží, všude je bílo. Neříkám že bych neměla radost ale.. Má to své plusy i mínusy..

Sněží u Vás taky? Půjdete třeba bobovat jako malý? :-D
Dnes jsem tu jen na chvíli.. Jdu si dát kafe, to jediné co mě snad ještě drží při životě.. hehe..

3 komentáře:

  1. u nas je bilo vsude :) za chvili jdu na autobus z peknyho kopce dolu, tak doufam, ze si nerozbiju drzku :D a maji mi prijit zimni botick, ktery vypadaj uplne jako conversky zimni, jenom jsou jeste vic teply, takze se mooc tesim :) a ze skoly si nic nedelej, jestli mas notebook, tak si ho vezmi do skoly a hraj tam hry... my jsme to taky tak delali ;)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás taky bílo....ale mě to moc netěší...já bych byla nejraději, kdyby byl sníh jen na horách, protože tam přinese nejvíc radosti...zato řidiči (a studenti!!! =D) ve městech z toho nemají dvakrát Vánoce...=)

    OdpovědětVymazat
  3. u nas bolo bielo..ale dnes sa to vsetko topi cize je to tu katastrofalne!

    OdpovědětVymazat