12. prosince 2009

Princ na staré ukrajině zapískal pod jejímy okny

Ahojky, tak jak se máte v tento předvánoční, dovoluji si říct stresový, čas?
Já jsem dnes byla jen tak náhodou navštívit Takko a ulovila jsem opravdu parádní kousek ( až jsem se sama divila ).. Šedivý svetřík s leopardím vzorem a jednoduché černé tričko, prodávané jako set avšak nositelné zvlášť. To vše doslova za pár kaček.. No řekněte, za 149,- korun jsem si krásně zlepšila náladu. Škoda jen, že to dostanu až pod stromeček, takže fotky budu moct udělat až po Vánocích..

Dnes jsem neměla chuť vyrazit do víru diskoték, a tak mě zabavil kamarád, který se večer stavil. No stavil, přijel na staré ukrajině a pískal na mě pod mým oknem, jak romantické. Podcenila jsem zimu co je venku a ani né po hodině jsem se vracela promrzlá domů. Ano ano, sníh už navštívil i naše městečko, na dlouho se ale nezdržel..

Na zítra jsem upsala duši ďáblu.. Slíbila jsem babičce, že jí pomůžu upíct cukroví, takže mě tu nečekejte. Večer mi bude dělat společnost marmeláda a linecký - už se nemůžu dočkat, ale co bych pro babičku neudělala.

Dobrou noc a sladké sny

Žádné komentáře:

Okomentovat