26. prosince 2009

Malibu s mlíkem

Ahojky. Tak jak jste si užili Vánoce..?? Já jsem před Vánoci vůbec nestíhala, proto nebyly žádné nové články ale teď to vylepším. Slibuju, že buď zítra nebo pozítří přidám fotky dárečků, co jsem dostala.. a že jich je hodně. :))

Dny po Vánocích obcházíme všechny příbuzný, takže pořád nějak není chvíle klidu, ale dneska jsem si to opravdu užila. Byla jsem u tetičky, kde jsem se sestřenkou popíjela Malibu s mlíkem (ííí jak já to miluju) a večer zdrhla ke kámošce hrát Activity. Nehorázně jsem se nasmála, domů jsem dorazila až teď. Zkoušeli jste někdy nakreslit Bludného Holanďana a nebo předvíst pantonimou podmáslí? :-D



PS. Všem Vám přeji krásné prožití zbytku Vánočních svátků a veselého Silvestra :o*

1 komentář:

  1. Ja milujem aktivity. Najviac neznasam pantomínou ukazovat veci a povolania, a s mojim " hereckým talentom" aj druhých trochu lutujem :D

    OdpovědětVymazat